Monday, October 4, 2010

Suria Perkasa Hitam

alhamdulillah..Allah masih memberi kesempatan buat saya untuk terus melahirkan rasa syukur kerana dikurniakan sahabat-sahabat yang membawa hati ini dekat kepadaNYA.

Hadis-hadis tentang sahabat ^^,


saya sangat sayang semua sahabat saya tau...
u all sayang saya juga?? ^^,

Alhamdulillah, Subahanallah, Allahu Akhbar!!

Suria Perkasa Hitam


suka dengan kartun ni?? mestilah kan. Kartun zaman kita semua masih kecil-kecil lagi. Sekarang, payah juga cari kartun jenis ni. Mungkin sudah luput dimamah zaman. Alaaa budak sekarang ni semua depan game, laptop, ps2... kita dulu amat susah untuk untuk dapat semua tu. Jadi, tV tu jadi tatapan kita awal pagi. Hehehe^^,

Baru tadi sahabat saya my sweetheart Sue like post yang saya post di wall dia. Rasa rindu sangat dengan dia ni. Apa tidaknya, kami sudah bersama hampir 15 tahun. Banyak kenangan yang kami lalui bersama. 

Dulu, sue ni selalu digelar Suria Perkasa Hitam. Mungkin muka sue yang hitam manis kot^^, Walaupun ejekan tu menyakitkan hati kami, Sue ni tetap bersabar juga. Alhamdulillah berkat kesabaran tu, tiada lagi yang mengejek dia ni. Ejekan tu berkekalan sehingga form 1. Ada juga budak lelaki tu selalu ejek sue sehingga la form 5. hmmmm..

Tapi saya yakin dan percaya, itu gurauan semata-mata. Gurauan yang buat kami rindu kenangan dulu-dulu. Eh, my sweetheart sue semakin cantek tau!! hehehe.. tiada ejekan lagi.

doa untukmu sahabat^^,


pintaku padamu sahabat 


Peringatan buat diriku


saya sayang semua sahabat saya,


0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP