Friday, October 1, 2010

assalammualaikum sahabat-sahabat dan semua pengunjung^^
first of all, nak sangat say "thank u Allah", dalam ucapan yang paling indah "ALHAMDULILLAH"
kenapa??
susah sangat untuk saya lafazkan. Allah temukan saya dengan seorang sahabat. Sahabat yang sangat baik hati. Dia suka tolong orang. So, kalau nak minta tolong kat dia dipersilakan. Dia ni pun suka sangat tengok orang gembira bila apa yang dia buat atau tolong tu mengembirakan orang tu. eh, faham ke apa maksud saya?

kalau faham, angguk sikit..tak faham?? buat-buat faham je la ye

nama panggilan ckin. blog ni milik dia la dulu. tapi, dia hadiahkan untuk saya. lepas tu dia gabungkan pula dengan blog saya yang tautan hati tu. tak baik ke tu?? SUBAHANALLAH..dia memang baik sangat. Semoga Allah membalas kebaikanmu dengan kebaikan yang lebih baik^^ amiin

detik tautan ukhwah ni sangat indah. Saya jumpa blog dia dulu. masa tu saya sedang mencari-cari blog islamik untuk dijadikan teman saya.. tujuan utama sebab nak timba ilmu. dalam blog dia, saya nampak la fB dia ni. apa lagi saya terus add dia. ckin pun approve. tapi masih tak juga rapat macam sekarang. lepas tu, saya selalu gi fB dia. tapi dia tak tahu. saya suka tengok fB dia..hehehe^^

lepas tu ckin ada komen fB saya..itu 1st time komen fB saya. ckin ingat lagi ke dak?? tak apa, kalau dia lupa saya tolong ingatkan juga^^..tapi ckin tak tau yang tautan hati yang selalu dia komen tu milik saya^^
lucunya^^..

cerita ni nanti cek sambung naa..
nak balik dah^^ laptop kena off..
nanti cek edit bagi warna sikit^^
(alhamdulillah dah edit^^)

Allah, tautkan hati kami untuk terus mencari dan mengenalMU..
sungguh, sangat bertuah mengenali dia ya Allah!!!
pertemukan kami jika itu dapat menambah rasa sayang ini^^

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP