Sunday, October 3, 2010

Sahabat Baru

Alhamdulillah header yang ckin buat sudah siap. dan header tu saya suka sangat. Alhamdulillah sangat-sangat saya ucapkan kepada Allah sebab temukan saya dengan ckin. hanya Allah yang tahu betapa hati ini sangat gumbira. walaupun ukhwah ini terjalin di alam maya, tapi rasa macam sudah lama terjalin.

iya, memang sudah lama terjalin. sejak ianya tercatat di loh mahfuz lagi tapi baru kali ini Allah takdirkan ianya terjadi. SUBAHANALLAH!! baik sungguh Allah pada hambaNYA. kita sebagai hamba ini sahaja yang selalu berburuk sangka pada Allah. semoga kita menjadi hambaNYA yang sentiasa bersyukur dan berbaik sangka.

oh ya, kembali kepada ckin. sahabat baru yang sejak azali Allah satukan. ckin ni ada kembar. kembar ckin namanya ckak. dua2 comey. tapi bukan kecomelan tu jadi pilihan saya untuk berukhwah. tapi kerana Allah semata-mata. lagipun, sangat senang bersama ckin ni. ckak belum lagi kenal rapat^^. insyaAllah saya akan hubungi ckak juga. dah add ckak juga^^

ni la ckin dgn anak buah kalau tak silap^^

ni pula blog ckin ckin site . klik dan follow terus la ye. insyaAllah, banyak ilmu yang bermanfaat yang boleh kita perolehi. ckin ni juga alhamdulillah sangat suka bantu sahabat2. sanggup berkorban masa semata-mata nak buat header untuk saya. Allahu Allah..sangat baik ckin ni. seindah mawar berduri.

eh ckin, ckin jangan marah cek cerita semua ni. saja tak tahu nak ucap apa lagi. cek sangat-sangat bersyukur dapat sahabat macam ckin. rasanya nak sangat jumpa ckin. insyaAllah hujung tahun cek gi semenanjung. insyaAllah nak luangkan 1 hari untuk ckin^^..eh tak sabar rasanya. itupun kalau dapat gi la. sebabnye takut rancangan bertukar. bukan apa, ada aktiviti keislaman kat sabah. tempat cek^^

oh ya kawan2...nak kenal ke dengan ckak?? tapi saya tak tahu la blog ckak. saya nak bagi tngk gambar saja. 

ni la ckin dan ckak.^^


semoga Allah menjadikan ukhwah ini kekal selamanya dan membawa kita dekat kepada Allah^^

1 comments:

Ckin Kembaq October 3, 2010 at 8:20 PM  

Penghargaan dari seorang sahabt..syukran..ukhwah fillah..n_n

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP